poniedziałek, 10 listopada 2014

13# Hubert Urbański!

Chciałbym Wam wszystkim gorąco podziękować za pierwsze 1 tysiąc wyświetleń mojego bloga! Bardzo Wam dziękuję, proszę o rozpowszechnianie oraz dodawanie mojego bloga do list! Jeszcze raz wielkie dzięki :)

Siemka wszystkim :) Mieliście dzisiaj wolne? Ja tak, ale niestety nic dzisiaj nie przyszło ;/ 
Opublikuję Wam jednak podpis, który otrzymałem wtedy, gdy pisałem o nowych 4 listach. Jeden z nich był z planu "Handlarze". W tej produkcji występuje Hubert Ubrański. Większość zna tego pana, jako prowadzącego teleturniej "Milionerzy". 
Pisałem maila na adres planu tej produkcji, jednak maila nie podam. Otrzymałem ładne zdjęcie tradycyjnych rozmiarów, a na odwrocie znajduje się logo oraz autograf z dedykacją :)



Hubert Kirył Urbański (ur. 23 marca 1966 w Warszawie) – polski aktor, dziennikarz, prezenter radiowy i telewizyjny.

źródło: wikipedia.pl

6 komentarzy:

  1. Super kolekcja, gratuluję! :) Dodałam Cię do listy ulubionych blogów;)
    Zapraszam wszystkich do mnie, dopiero zaczynam:
    http://swiat-autografow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Dodałam Twój blog a listę swoich ulubionych, liczę na to samo :) http://autografy-goski.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń