czwartek, 8 stycznia 2015

39# Manchester United! - Wielkie rozczarowanie.

   Witajcie, dzisiaj jestem w troszkę gorszym humorze, gdyż dziś nastąpiło wielkie rozczarowanie. Pierwszym "grafem" otrzymanym w 2015 roku jest karta z nadrukowanymi autografami piłkarzy Manchesteru United.
 Zacznę od początku, do United wysłałem 2 listy jakoś 2-3 tygodnie temu. Jeden był do Juana Maty, natomiast drugi do Angela di Marii. Dziś otrzymałem jedną z moich zwrotnych kopert, jednak nie wiem czy jest ona od Maty czy Angela. Nie dość, że wysłano mi kartę z nadrukowanymi autografami, to zabrano mi zdjęcia, które wysłałem do piłkarza. Moim zdaniem United teraz się nie popisało, mogli chociaż zwrócić mi fotografię. Nie spotkałem się nigdy z czymś takim, jednak jeśli z drugiego listu otrzymam podobną przesyłkę to zwyczajnie podziękuję United. Jestem bardzo rozczarowany, jednak otrzymałem dziś też inny graf, który nieco poprawia mi humor, graf ten opublikuję jutro. 
 Karta wędruje na wymianę.







2 komentarze: