czwartek, 19 lutego 2015

49# Geoffrey Rush!

Witam Was bardzo serdecznie, cześć i czołem, bum szakalaka!
Czas odpocząć troszkę od sportu! Dzisiaj podpis, który był jedną z moich pierwszych myśli, które starałem się ziścić. Od dawna kolekcjonerzy dostają autografy od tego znakomitego aktora, a i mnie się dziś poszczęściło. Mowa tutaj oczywiście o znakomitym aktorze jakim jest Geoffrey Rush! Rush jest znany z przede wszystkim ról w serii "Piraci z Karaibów" jako Kapitan Hector Barbossa. Wystąpił także w filmie "Jak zostać królem". Aktor ten dysponuje bardzo dużym poczuciem humoru, co możemy zobaczyć w rolach, jakie odgrywa. Widziałem, że niektórzy czekali na podpis tego aktora niekiedy nawet po 6 miesięcy, jednak mnie udało się go zdobyć zdecydowanie szybciej!

Wysłane: 3 zdjęcia, IRC, LOR, SAE
Otrzymane: 2 zdjęcia podpisane
Dedykacja: Tak!
Kiedy wysłane: 31.12.2014
Kiedy otrzymane: 19.02.2015
Czas oczekiwania: 50 dni!
Wymarzony: TAK! TAK! TAK!
Adres: 

Geoffrey Rush
Shanahan Management Pty Ltd.
Level 3
Berman House
91 Campbell St
Surry Hills NSW 2010
AUSTRALIA


Jeden autograf przeznaczam na wymianę! Zainteresowanych proszę o kontakt. 



,Geoffrey Rush (ur. 6 lipca 1951 w Toowoomba) – australijski aktor filmowy i teatralny i producent filmowy.

źródło: wikipedia.pl

13 komentarzy: